piątek, 25 kwietnia 2014

Rozdział 23.

-Jak się czujesz?-spytał Harry, gdy wróciłam z łazienki. Uśmiechnęłam się do niego i rzuciłam na łóżko. Zaśmiał się głośno i pocałował moje czoło.
-Dobrze.-zachichotałam i złożyłam pocałunek na jego klacie pokrytej dużą ilością tatułaży, które strasznie uwielbiałam. Podniosłam się na łokciach i spojrzałam na Harrego. Uśmiechał się.-No co?
-Wiesz czytałem ostatnio, że całowanie się spala 6.4 kalorie co minute. Poćwiczymy?-spytał. Zamurowało mnie. Idiota. Otrząsnęłam się z wstrząsu, wywołanego tymi słowami i zaśmiałam się głośno.
-Harry, jesteś idiotą.- spojrzał na mnie grożnym wzrokiem i podciągnął się do pozycji siedzącej.
-Idiotą, którego pokochałaś.-uśmiechnęłam się do niego i wspiełam na jego nogi. Objęłam rękami jego szyje i spojrzałam mu w oczy.
-Tak Harry. Kocham cię.-zachichotałam i oparłam swoje czoło o jego.
-To jak z tym ćwiczeniem?
Nie odpowiedziałam nic tylko wplątałam swoje palce w jego włosy. Zbliżyłam śwoje wargi do jego.
-Naprawdę nie wierze, że jesteś takim idiotą.-szepnęłam mu w usta i odsunęłam się.

**Harry**

Jęknąłem i spojrzałem na Meg. Cieszyłem się, że jest szczęśliwa. W końcu odzyskała wzrok. Megan uśmiechnęła się promiennie i wyciągnęła swoje palce z moich włosów. Przejechała kciukiem po moim kolczyku w wardze i lekko zagryzła swoją. To takie seksowne.
-Bolało?-spytała i przeniosła dłoń do kolczyka w brwi.
-Nie.-zaśmiałem się cicho, gdy zmarszczyła swój mały nosek
.-A tatuaże?-znowu spytała. Pokręciłem głową. Przybliżyłem swoje wargi do jej ucha i lekko je ugryzłem.
-Zróbmy sobie wspólny tatuaż.-szepnąłem i pocałowałem ją za uchem. Spowrotem oparłem głowę o ściane. Megan patrzyła na mnie z niedowierzaniem. Marszczyła czoło rozmyślając nad propozycją. Czekałem cierpliwie, na jej odpowiedż.
Boże to wszystko jest takie nowe. Pierwszy raz pokochałem kogoś tak bardzo jak ją. A zresztą jak można nie kochać kogoś tak dobrego? Kogoś kto tyle wycierpiał, a nadal ma pozytywe nastawienie do życia. Nie da się nie kochać. To uczucie wtargnęło, do mojego życia niespodziewanie. Nigdy nie spodziewałem się, że pokocham jakąś dziewczynę. Zazwyczaj dziewczyny zaspokajały moją potrzebę, a ja ich i nara. Większości z nich nawet nie pamiętam imienia. Były to typowe dziwki.
A Megan? Megan jest inna. Drobna, nieśmiała, wrażliwa, uczuciowa. Dla niej zrobie wszystko. Dosłownie.
Moje myśli przerwała drobna dłoń bawiąca się moimi włosami. Spojrzałem na Megan.
-Trochę się zamyśliłeś, kochanie- szepnęła. Uwielbiam gdy tak do mnie mówi. W to ostatnie słowo jest włożone zawsze tyle uczucia.-Odpowiedziałam ci na twoje pytanie, ale mnie nie słuchałeś, więc nie powtórzę.-dodała. Droczy się ze mną.-Chyba, że dasz zrobić sobie malinke.-zaśmiałem się.
-Ty tak na serio?-spytałem. Kiwnęła głową.-Skoro tak bardzo tego chcesz.-odchyliłem szyję w lewo. Megan uśmiechnęła się i przybliżyła do mojej szyi. Przyssała się do niej, szczypiąc zębami moją skórę. Zachichotałem jednak to bardziej łaskotało niz bolało. Megan przejechała językiem po malińce i odsunęła się. Spojrzała na swoje dzieło i zagryzła wargę.
-Zadowolona?-spytałem. Pokiwała głową.
-Zrobie sobie z tobą tatuaż.-ujęłem jej twarz w swoje duże dłonie i potarłem swoim nosem o jej. Lubię to robić. -Harry, pocałuj mnie. -zasmiałem się i wpiłem w jej usta. Oddała pocałunek, wkładając ręce pod moją koszulkę. Pociągnęłem jej wargę i lekko przygryzłem, a ona wbiła swoje paznokcie w moje plecy. Syknąłem jej do ust. Oderwałem się od niej dopiero, gdy pocałunek zaczął robić się...ostrzejszy. Spojrzałem na moją drobną Megan. Patrzyła na mnie kuszącym wzrokiem. Jej policzki były zarumienione, a wargi lekko opuchnięte.
-Boże. Jak ja cię kocham.-szepnąłem. Jej wzrok przerodził się w pełen uczucia. Nie mogłem wytrzymać, więc zagryzłem wargę, razem z kolczykiem. Przybliżyła się do mojego ucha.
-Nie zagryzaj wargi, słońce. To naprawdę jest bardzo seksowne.-warknęła cicho i zeszła z moich kolan. Położyła się na boku, odwracając do mnie tylem. Zgasiłem lampkę kładąc się obok niej. Nie objęłem jej. Zdezorientowana szukała mojej ręki. Gdy ją znalazła splątała nasze palce i złożyła na niej pocałunek.

      

  ____________________________

Kolejny rzyg tęczą *.* #.#

2 komentarze:

  1. Fajne to twoje "Kolejny rzyg tęczą " <3
    Dawaj nn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu rzygamy tenczo!!!!!! jeej! Jeeej! JEEEEJ!!! :3

    OdpowiedzUsuń